mandag 5. mars 2012

Konfirmasjonskort i bokform

Jeg har ei god venninne i Bodø, som av og til bestiller noen kort av meg. Og nå trenger hun et konfirmasjonskort, som skulle være et bokkort.
Så med det har jeg også gitt meg ut på Sketch saturday sin utfordring #197. Lenge siden jeg deltok i noe sist ja!!


Med pengelomme i permen.

Motivet er fra Magnolia, fargelagt med promarkere(også lenge siden!!)
Tekstene er fra Stempelglede og North Star Stamps

Og her er skissen jeg har jobbet ut i fra: 

2 kommentarer:

Helen sa...

Kjempefint Elisabeth.
Både jeg og mannen er imponert.
Reidar var kjempefornøyd (Hans første onkelbarn og guddatter som får det)
Vi gleder oss virkelig til å gi henne det. Litt ekstra morro at kortet er så fint når man bare skal gi penger og ikke gave.
Skal legge noen fine konfekthjerter inni sammen med pengene :D
TUSEN TAKK skal du ha :D

Susie Little sa...

Gorgeous Gard, Thank you for playing along with our sketch at ICS xx